Güzellik / Saç Bakımı

Saç Uzaması İçin Bitkisel Bakım Kürleri

By  |  14 Yorum

Uzun saçlar daima kadınların en güzel süsü olmuştur. Bazı kadınların saçı çabuk uzarken, bazıları ne kadar uğraşsa bunu başaramaz. Bitkilerin bu konuda size çok yararı olduğunu düşünerek, saçlarınızın çabuk uzaması için işte siz okurlarımıza birkaç öneri;

1. TARİF:

  • Bir adet turpu rendeleyip suda yarım saat kadar pişirip süzün.
  • Elde ettiğiniz turp suyuna yumurta sarısı ilave edip iyice çırpın.
  • Bulamaç haline geldikten sonra saçlarınızı ovarak yıkayın.

2. TARİF:

  • Bu tarifimiz koyu renk saçlara sahip olan hanımlar için. 
  • İçinde su kaynayan genişçe bir tencerenin içine daha küçük bir kabı oturtun.
  • Yarım çay fincanı ayçiçeği yağı 1 çorba kaşığı kakao yağı
  • 1 çorba kaşığı susuz lanolini bu ikinci kabın içinde eritin.
  • Bütün bu yağlar eriyince, kabı kaynar suyun içinden alın ve karışımı iyice çırpın.
  • Bu karışımdan 1 çorba kaşığı kadarını alarak buna 1 çorba kaşığı su katın, iyice karıştırın.
  • Bu sıvıyı ovarak başınıza sürün ve bu durumda 15 dakika ile yarım saat arasında bekleyin.
  • Ardından saçınızı yıkayıp durulayın.
  • Bu tedavi koyu renk saçlara yeni bir canlılık ve parlaklık verir.
     

NOT: Erkekler de uygulayabilir.

14 Yorum

  1. seda

    20 Kasım Cuma 2009 23:17

    ya sacimi cok boyadim simdide uzamiyor nasil uzata bilirim acaba

  2. elif

    20 Kasım Cuma 2009 23:17

    SAÇLARIM SUAN ÇOK KISA KESSDIRDIM AMA ÇOK PİŞMAN OLDUM UZAMASI İÇİN NE YAPMAM GEREKIYO ACIL UZAMASINI İSTIYORUM :(

  3. açelya

    28 Aralık Pazartesi 2009 23:46

    SÜPERMİŞ YA. EVDE ÇOK RAHATLIKLA YAPABİLİRİZ. DENEMEKTEN NE KÖTÜLÜK ÇIKAR Kİ .DEĞİLMİ AMA ARKADAŞLAR.

  4. funda

    20 Ocak Çarşamba 2010 18:39

    saclarımı bikacsefer boyadim ve cook pismanim simdi ise kınayayla boyadım uzamasında etki gösterirmmi

  5. merve

    24 Ocak Pazar 2010 13:10

    slm arkadaşlar benimde saç uzama sorunum var, saçlarımı çok boyadıgım için saçlarım uzamıyor, çok üzülüyorum. arkadaşlar yukarıdaki turp kürünü deneyip ve faydasını göreniniz var mı? ben araştırıyorum. 10 gr entele otu, 2 bardak sirke, 2 bardak su, suyun yarısı buharlaşıncaya kadar kaynatıp ve sogumasını bekleyip , saç diplerine masaj yapıp 2 saat bekleyip yıkamamız gerekiyrmuş.bu kürüde sizinle paylaşmak istedim. silerden cevap bekliyorum. hoşçakalınız.

  6. zeynep

    28 Ocak Perşembe 2010 14:11

    selam arkdşlar bnm kaşlarım gözükmüyor ben gözükmesi için ne gibi birşeyyapmalıyım... merve saçlarının uzaması için uçlarını hergün suyla ıslat daha çabuk uzar benim saçalrım dizlerime kadar uzun

  7. edanur

    30 Mart Salı 2010 19:57

    ben edanur saçlarımı kestirdim güzel oldu ama keşke kestirmeseydim .... bir türlü hızlı uzamıyor anca 1 ayda 4 5 santim uzuyor çabuk uzasın istiyorum kürleri uyguluyacağım ...ve sonucunu merak ediyorum bakalım neler olacak....

  8. eda

    7 Mayıs Cuma 2010 23:13

    arkadaşlar ben yaptım bunu gerçkten de etkisini çok çabuyk gösteriyo harika bişey herkez denemeli =)=)=)

  9. Merve T.

    27 Mayıs Perşembe 2010 13:58

    arkadaşlar ben merve.. şu son zamanlarda sürekli düzleştirici ile düzleştiriyorum acayip derecede kırıldılar ve uzamıyorlar. bana tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?? :((

  10. selda

    2 Haziran Çarşamba 2010 13:59

    3aydır uğraşıyorum haftada bir kere susam yağı,çörek otu yağı,badem yağı,zeytin yağı,bemiks kapsül,evigen kapsül ve bepanten kapsül ve yumurtayı karıştırıyorum ama 5cm anca uzadı zaten 3ayda da bukadar uzardı anlamadım gitti...

  11. merve

    8 Şubat Salı 2011 19:53

    deniyicemm inş. işe yarar yha :(

  12. sibel

    16 Şubat Çarşamba 2011 23:37

    saçı tek uzatmanın yolu yılan yağı ben etkisini 2 haftada gördüm gerçekten sonuç güzel haftada 2 kez pamuk yardımıyla saç diplerine uyguluyorsun ve yarım saat ve 2 saat bekletiyorsun ve ılık suyla yıkıyorsun hem parlatıyo hemde uzamasını hızlandırıyo

  13. ela

    18 Şubat Cumartesi 2012 14:45

    ben bir ara 5 diş sarımsağı ezip 1 tatlı kaşığı yılan yağı,1 tatlı kaşığı hint yağı,2 tatlı kaşığı da zeytin yağını karıştırıp saç diplerine masaj yaparak uyguladım 1 gece bekletip ertesi gün ılık suyla yıkadım haftada 1 uyguladım %100'evaran bir etki gördüm dökülmeyi önledi ve saçlarımı biraz daha çabuk uzattı gerçekten faydasını gördüm önerebilirim... Ve bu saçlarının ucunu her gün suyla ıslat diyen arkadaşa soruyorum öyle gerçekten bir etki görülüyor mu??? Ben o maskeyi yapmayı bıraktım çünkü üşendim her defasında yapmaya...

  14. inci

    18 Haziran Pazartesi 2012 22:16

    arkadaslar ben bayan kuaföruyum ve havucla ılgılı olan bakım kurunu uygulayın yada saclarnızı her ay cok az bır sekılde uclarndan kestırın emın olun daha cabuk uzycak :)

 

Yorum Yazın...